2010. május 16., vasárnap

Kezdet

Szijasztok!
Nos én is belekezdek egy blogba. Bocsi, de sose voltam jó a dolgok elkezdésében... Nah jó, talán a legjobb egy rövid ismertető lenne.

A történetem főhősnője Kitti Thomas egy 17 éves lány. A fanfic sok másikkal eltérően a WSR világát próbálja bemutatni kisebb változtatásokkal. Ennek két egyszerű oka van. Mikor még belekezdtem nem igazán tudtam hogyan is zajlanak ott a dolgok (erre későbbiekben rájöttem) és emelett könnyebben érthetővé szerettem volna tenni mindenki számára a cselekvéseket és törtnéseket. Magyarán egy kis szabály módosítást eszközöltem. (Ha esetleg megtetszene, akkor forduljatok Palik Lacihoz, Ő amúgy is nagyon szereti ezeket az öteleteket! :P)

A blogom alanyai Kittin kívűl a 2009-ben kis hazánkba látogató WSR mezőny volt. Leginkább a 3.5-ös géposztály de nyomokban fellelhető a 2.0-ás bajnokság és az F1 pilóták maradványi is. Nah jó, befejeztem!

Jó szórakozást hozzá és remélem majd írtok is néhány kommentet!
Kathy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése