2010. május 16., vasárnap

Padlógáz - 1. rész

A WSR box utcájában érdekes jelenségen akad meg a szemem. Egy kockás dívatingbe,
valamint koptatott farmernadrágba öltözött fiatal lány spanyol számokat énekel az egyik
box bejáratánál. Az szerelők egyike előveszi a gitárját, leül a lány mellé, majd együtt
folytatják tovább. Nem sokára jópár szerelő és versenyző is köréjük gyűlik.
Mint megtudtam ez a lány nem más, mint Kitti Thomas, egy magyar diáklány, aki nem
rég töltötte be 17. élet évét, mégis az egyik legjobb csapat pilótája.
Elbeszélgetve vele rá kell jöjjek, hogy csak a padockban egy nem mindennapi
lány, hétköznaponként Ő is ugyanúgy iskolába jár és...
- Nah, Kitti! Ezt most miért? - Kérdezte csüggedten Fédra, miután kikapcsoltam a
tévét. - Nem hogy inkább felvennéd...
- Minek? Anyu biztos megteszi helyettem. És ismerd be, nem én vagyok itt annyira
érdekes, hanem Szujó Zoli.
- Ez nem igaz. Nemhogy örülnél a sikerednek. Én bezzeg csak, mint teszt pilóta vehetek
részt a csapatom életében... - Kezdet siránkozni.
- Melyik csapatéba is? Várjál csak... mindjárt eszembe jut. Jah igen, meg is van! Kimi
Raikkönen, a finn sztár-pilóta csapatában.
- Aha, aki azt hiszi, hogy mert nő vagyok már vezetni se tudok.
- Ugyan már! - Néztem rá. - Különben is, lehet, hogy jobban jártál, mint én. Téged egy VB
támogat.
- Ha támogatna, akkor tényleg jól járnék, de Ő csak azt a finn srácot sztárolja.
- És Toni? Azt mondtad, hogy vele el tudtál dumálni, míg a nagy Iceman a szerződéseddel
bajlódott.
- Igen, csak neki semmi beleszólása az egészbe. De most már indulnunk kell. Fél óra múlva
nyolc. Szerencse, hogy 20 percre van a sulim.
- Aha, neked. Rám még legalább háromnegyed óra vár. Majd megkérdezem, hogy nem
kaphatnám-e meg félévvel hamarabb azt a jogsit.
- Hát, ha már egy forma autót simán elvezetünk, nem értem mi lenne a probléma egy sima
kocsival.
- Én se! - Azzal bezártam az ajtót és elindultunk két különböző irányba.
Szerencsémre elmaradt az első órám, így nem késtem el és még volt időm felkészülni a
dogáimra is. Ezeket valahogy mindig az utolsó pillanatokra hagyom.

Aznap este éppen a nettel bajlódtam. Már a negyedik szolgáltatót hívtam fel, de
persze semelyik sem tudja itt üzemeltetni a rendszerét.
- Kitti! Gyere már, kihűl a pizza!
- Fédra, most ezt nem mondod komolyan! - Kászálódtam ki a számítógépem mögül, amit
hétfő délután sikerült éppen hogy összeraknom. - Mondtam, hogy ne hozz haza minden
amerikai szemetet... Így annyi a versenysúlyomnak.
- Már megint a súlyod? 56-ról esetleg felhízol 57-re? Majd egy kilóval kevesebb benzint
tankolnak neked. - Nevetett és leültünk a nappaliban lévő kanapéra.
- 58 kiló vagyok, ha tudni akarod, ráadásul asszem már így is kivertem egyesekenél a
biztosítékot, még ha miattam kéne változtatni...
- Te vagy ott a szenzáció. Bárhol vagyok, csak azt hallom, hogy a WSR-be van egy lány,
aki akár az F1-be is bekerülhet.
- Jah, de azért a magyar lobogót rendesen összekeverik az olasszal. Képzeld a hétvégén
egy velünk egykorú csaj jött oda hozzám, nagy nehezen elmakogott nekem egy mondatot
olaszul, mire én spanyolul elmondtam neki, hogy egy szót sem értettem az egészből. Mellesleg
szerintem azt se tudta, hogy ki vagyok.
- Ezt nem mondod komolyan! - Nézett nagy szemekkel.
- De. És ha még egyszer meghallom, hogy "belőlem nem lesz semmi, mert..." kezdetű mondatot,
akkor lenyomom a torkodon ezt a pizzát! - Hadonásztam a kezembe lévő szelettel.
- Pedig Raikkönen is így látja a dolgot. Kíváncsi lettem volna a Robertson és a közte zajló
beszélgetésre, közvetlenül azután miután aláírtuk a szerződést.
- Én meg a te és Kimi között zajlóra lettem volna kíváncsi. - Nevettem el magam.
- Arra lehetsz is! - Dobta a képembe a párnáját. Ezzel bele is kezdtünk egy óriási párna csatába,
aminek körülbelül két órával rá vetettünk véget.
- Bocsi, de még össze kell pakolnom! - Álltam fel a kanapéról.
- Holnap utazol?
- Aha, Angliába. Aztán pedig Monaco.
- Monaco? - Kérdezte nagy szemekkel. - Ti ott is versenyeztek?
- Jaja, de a nagy durranás novemberbe lesz. Abu-Dhabi. - Mondtam lassan, tagoltan.
- Ezt nem mondod! Akkor lesz az F1-es futam is, nem?
- Igen, de két részre osztható a pálya és mivel későbbiekben egy jópár verseny lesz
ott, ezért nekünk is akkor kell mennünk.
- De ez nagy lehetőség a bizonyításra.
- Most erre nem akarok gondolni. Az ágyra viszont annál inkább, ugyanis holnap föcivel kezdek.
- Hát akkor Jó éjt! - ölelt át.
- Neked is, szép álmokat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése