2010. június 20., vasárnap

32. rész

A padockba sétálok, egyedül. Marconak hirtelen valami extra sürgős dolga akadt és mivel rá Max úgyse kíváncsi, Ő le is léphetett, ellentétbe velem. A gyomrom már vagy fél órája liftezik és a lábam is remeg mióta a kedves csapat társam sokat mondóan elkezdett vigyorogni és kisebb utalásokkal bombázni. Vártam is, hogy a boxomhoz érjek, meg nem is. Féltem mit fog mondani Max, de egyben nagyon kíváncsi is voltam rá. Út közben még Albertnek is küldtem egy SMS-t, aki szerint biztosan csak a győzelmemhez akar gratulálni. Szerintem ezt még Ő se gondolta komolyan.
- Thomas! - Hallottam meg a csapat főnököm hangját magam előtt. - Gyere már! - Kiabált rám.
- Rendben! - Hajtottam le a fejem és lépkedtem be a boxomba. Ez nem sok jót ígér számomra.
- Szeretnélek először is bemutatni titeket egymásnak. Az urak Nelson Piquet és Horváth Bálint. Ő pedig a csapatunk egyik pilótája, Kitti Thomas! - Mutatott rám, gyorsan és zavartam kezet fogtam minkét öltönyössel.
- Örülök, hogy megismerhetem! - Mosolygott a háromszoros Világ bajnok én pedig segély kérően a mellette ácsorgó pasira néztem, aki lefordította nekem a szöveget. "Mióta vártam már egy saját tolmácsra..."
- Én is! - Mondtam magyarul, majd megszólalt az angol vízhangom.
- Tudom most sok kérdés felmerül önben, de nekem sietnem kell, ezután a megbeszélés után lesz egy másik Svájcban. - Hadarta el Mr. Piquet.
- Oké! - "Nah ezt legalább megérti egy brazil is, de most jól elvágtam magam."
- Nos, Nelsont azért hívtam ide, hogy véleményezze Marco vezetési tudását, vegye észre a hibáit, hogy mindenképpen megnyerhessük ezt a bajnokságot. - "És akkor most miért velem beszélgetnek itt?"
- Ez jó alkalomnak bizonyult, hogy keressek egy pilótát, akit tudok támogatni. - Vette vissza a szót a mi kis sztár vendégünk.
- Mr Piquetnek megtetszett a vezetői stílusod. - Világosított fel a mérnököm
- Menedzselni szeretném, Ms Thomas.
- És miben változtatna az, hogy ezentúl a csapatom helyett maga menedzselne? - Vettem elő én is a hivatalos formát. Ilyenkor hallom a fülembe az osztályfőnököm mondatait, hogy még fogjuk használni az illem órákon szerzett tapasztalatainkat. És tényleg igaza lett.
- Vannak kapcsolataim GP2-es és F1-es csapatokkal is. Miután láttam a tegnapi futamát rögtön
fel is hívtam az egyik barátomat, aki nagy összeggel támogatja a Fat Burner Racinget. Ez a csapat a tavalyi bajnokságon a negyedik helyezést érte el.
- Ha készen állsz majd rá, akár jövőre e mellett a Force India második számú teszt pilótája is
lehetsz. Nem látok rá sok esélyt, hogy akár tudnád tesztelni az autót, de... - vette át ismét a szót az a személy a teremben, akiben egyedüliként megbízhattam.
- ...De elmondhatom, hogy bekerültem a Fomra1-be, mint nő? Ezt nem akarom Fred! - Ráztam meg a fejem, majd visszafordultam az ígéretesebb ajánlattal kecsegtető férfi felé. - És ez nekem mennyibe kerülne?
- 15%-ot kérnék a fizetésedből a szponzori pénzeket leszámítva. E mellett lenne néhány feltételem is.
- Feltétel? - "Nah az álam most nem a csodálattól van a padlón az is biztos."
- Kell neked először is egy angol tanár. Ott majd interjúkat is kell adnod és az nem lesz elég, hogy
'Aha, jó verseny volt és a kocsi is csodás'. Kell egy magán edző is, akivel a kezdés előtt minimum
két hetet folyamatosan edzened kell és a szezon közben is melletted lesz. Valamint magán tanulóként kell tovább folytatnod a tanulmányaidat a jövő év elejétől, mert minden hétvégére legkésőbb csütörtökön a helyszínen kell lenned. Egyenlőre ezek a legfontosabbak.
- Hogy döntesz? - Kérdezte Max teljesen semleges hangon.
- Elfogadom! - Bólintottam, de egy csomó kérdés és kétely volt még bennem. A tolmáccsal neki is láttunk elemezgetni a papírokat és minden, ami nem volt világos közösen megbeszéltünk. Eltartott vagy két óráig, mire mindent elrendeztünk, de most jön csak a neheze, beszélni anyumékkal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése