2010. június 21., hétfő

35. rész

Nagy volt bennem a bizonyítási vágy. Igaz még csak időmérő és ezen a pályán még előzési
pontok is akadnak, de minnél előrébb indulok majd, annál jobb eredményt érhetek el a futamon.
Semmi képpen nem akartam megismételni a barcelonai kvalifikációmat, mikor is sikerült a falba
állítanom az autómat. Komolyabb kár nem történt, csak az egyik pálya munkás vágta el a kezét,
de Max szépen kioktatott utána. Nagyon remélem, hogy jövőre azért higgadtabb csapat főnököt
kapok, bár Max is nagyon fog hiányozni és ha jobban belegondolok még az az őrült Luca is, de
legjobban Fred. Annyira összenőttünk már, nem tudom mit kezdek a következő mérnökömmel.
Ő már a mozdulataimból tudja, hogy tetszenek-e a beállítások vagy sem és egy-egy szavamból
megérti min kell változtatnia, ha valami nem stimmel. Furcsa lesz majd egy másik csapatba
beilleszkednem, főképp az én tökéletes kapcsolat teremtési képességeimmel. Asszem kezdhetek
félni.

Gázt adtam. Csak az autó és én voltunk, ahogyan régen. Senki nem szólt egy szót sem, csak
én és a kicsikém. Minden megszűnt körülöttem, lecsendesedett a világ és én csak nyomtam neki.
Óvatosan kezdtem bele majd megkezdtem túlszárnyalni az időket. Nem tudtam hányan vannak
jelenleg előttem és azt sem, hogy bent vagyok-e a következő etapban, de most nem is akartam.
A Q3-ig a rádióm teljesen néma volt, viszont mikor meghallottam az ismerős hangot sem
szomorkodtam.
- Szia Kitti! Bocs, hogy késtem.
- Ne aggódj Marco! Jó hallani! - Mosolyodtam el és ugyanolyan nyugodtsággal teljesítettem az
utolsó körömet, ahogyan az elsőt.
- Akarod tudni?
- Igen! - Nevetettem el magam.
- Holnap 4.-ből indulsz! Gratulálok!
- Köszönöm! - Mosolyodtam el, majd félve rákérdeztem a szokásosra. - Leal?
- Mögötted! - Közölte Marco, a hangja változatlan volt. Régen mindig az Ő helyezéséről
faggattam a csapatot, de át kellett állnom, segítenem kellett Juliennek. - Köszönöm.
- Mit?
- Tudod te! - Nevette el magát. - Azt mondja Max, hogy gyere vissza.
- Oké! És én köszönöm! - Kapcsoltam ki a rádiót, majd megindultam a boxom felé. Már csak
egy futam és vége.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése